Інтернет-магазин гаджетів та аксесуарів
10:00 - 19:00
Без вихiдних

Для товару, представленого в нашому  інтернет-магазину, надається офіційна гарантія виробника та гарантія магазину. Термін гарантії вказується в карточці товару на сайті магазину та в гарантійному талоні, якщо такий передбачено.

Гарантія виробника

Сроки гарантії визначаються сервісною політикою виробника, згідно якої ремонт та  обслуговування здійснюється в авторизованих сервісних центрах. Підтвердженням наявність гарантійних зобов’язань виступає гарантійний талон виробника та чек про здійснення покупки.

Для проведення гарантійного ремонту Вам необхідно надати:

  1. Товар з виявленою проблемою;

  2. Повну комплектацію товару;

  3. Гарантійний талон

  4. Документ, що підтверджує факт придбання товару або його копію (товарний чек, видаткова накладна служби доставки).

Гарантія інтернет-магазину

Такий тип гарантії діє завжди, навіть якщо термін гарантії не вказано в карточці товару.

Обмін або повернення товару, який було куплено в інтернет-магазині ELIOD, здійснюється відповідно до “Закону про захист прав споживачів.”

Якщо Ви зрозуміли, що товар не підходить за кольором, формою, характеристиками або з інших причин не може бути використаний за призначенням - його можна повернути або обміняти протягом 14 днів, за умови що товар не був в експлуатації, збережено його товарний вигляд, пломби, комплектація, а також документи, що підтверджують факт покупки. Окрему частину товару замінити не можна, лише весь товар. 

Повернення коштів відбувається лише за умови неможливості обміну, наприклад, якщо товар вже закінчився на складі. Для обміну скористайтеся послугою "Швидке повернення" в додатку Нової пошти для безкоштовного повернення товару.

Негарантійні випадки

При порушенні гарантійних зобов’язань, сервісне обслуговування та гарантія не надається.

Сервісний центр може відмовити в обслуговуванні в разі:

  1. порушення цілісності гарантійних пломб;

  2. наявності механічних або інших ушкоджень, які виникли внаслідок умисних або необережних дій покупця чи третіх осіб;

  3. порушення правил використання;

  4. несанкціонованого розкриття, ремонту або зміни внутрішніх комунікацій і компонентів товару, зміни конструкцій або схеми товару;

  5. неправильного заповнення гарантійного талона.

Гарантійні зобов’язання не поширюються на:

  1. випадкові пошкодження (завдані клієнтом);

  2. пошкодження в результаті стихійного лиха (природних явищ);

  3. пошкодження, які виникли внаслідок недбалого використання (недотримання температурного режиму, вплив рідини, запиленості, механічні пошкодження, потрапляння всередину корпусу сторонніх предметів);

  4. пошкодження, викликані аварійним підвищенням або зниженням напруги в мережі;

  5. пошкодження, викликані неправильним підключенням до електромережі;

  6. пошкодження, викликані дефектами системи, в якій використовувався даний товар, або виникли в результаті з'єднання і підключення товару до інших виробів;

  7. пошкодження, викликані використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації.

Для отримання детальної інформації зв'яжіться з нами за нашими контактами.